Els ‘Patis compartits’ de l’AMPA rep un premi de la Fapac!

El projecte Patis compartits, desenvolupat per l’AMPA de l’escola Ponent des del curs passat va rebre el premi al 3r millor projecte de l’apartat Tothom amb l’AMPA! a la cerimònia que va organitzar la Fapac a Lleida. Cada divendres, els Patis compartits conviden a les famílies d’educació infantil a entrar a l’escola i compartit pati i jocs amb els nens i nenes, i amb els pares i mares de cada curs. L’objectiu del projecte és enfortir els vincles entre les famílies i amb l’escola en un entorn lúdic i festiu, i tothom s’ho passa d’allò més bé!

Moltes gràcies a la Fapac pel reconeixement i enhorabona a totes les AMPAs premiades!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *