Treball a casa per l’alumnat confinat (6èA)

Benvolgut alumnat i famílies:

Primer de tot, esperem que tot estigui anant bé a casa i que els nens i nenes estiguin bé.

A continuació, us deixem els diferents treballs que han de fer els nens i les nenes aquests dies que han d’estar confinats a casa. Abans, us recordem:

• Tots els treballs a fer a casa estan penjats al Classroom de la classe. Podeu entregar-los allà mateix.
  • Us hem enviat la feina que ha de fer l’alumnat via email.
  • També, la teniu aquí per si la voleu descarregar i enviar-la al correu de la classe (6ea@escolaponent.cat).

CATALÀ:

Repasseu pel control.

CASTELLÀ:

Vuelve a leer las instrucciones para elaborar el guión y posteriormente el monólogo sobre la maravilla del mundo. El guión ya lo tendriais que tener hecho en papel. Si aún no tienes acabado el guión, hazlo en una hoja en blanco. Una vez esté hecho, tienes que escribir aquí en el classroom el monólogo (unas 100 palabras).

MATEMÀTIQUES:

Sèries geomètriques:
Heu de llegir l’explicació sobre les sèries geomètriques i després resoldre les activitats. Per continuar les sèries geomètriques podeu copiar i enganxar les figures que ja apareixen en el document. I per crear les vostres sèries geomètriques feu el mateix, agafeu polígons que ja apareixen a la fitxa.
Busquem polígons
En aquesta sessió heu de fer NOMÉS la fitxa en la que surt la vostra meravella del món. Heu d’escriure quins polígons veieu a la imatge i després fer un dibuix sobre la vostra meravella utilitzant només aquests polígons. Quan tingueu el dibuix fet, envieu-me una foto a scorral@escolaponent.cat
Per veure els deures que s’han posat al confinament d’aquest grup, cliqueu aquí.