Llàgrimes i teatre a la festa de comiat de 6è

El passat 13 de juny es va celebrar la festa de comiat de sisè, els alumnes grans de l’escola. Van haver-hi moltes llàgrimes però també molts records i rialles. Els i les alumnes van representar una tastet d’obres de teatre creades per ells mateixos que van anomenar PonenTalent. L’AMPA va fer entrega de les orles i un petit obsequi de record.

Discurs comiat de sisè

Bona tarda a tothom: famílies, mestres, personal de suport, i en especial alumnes de sisè de l’escola Ponent!
Avui és un dia molt especial, on vosaltres sou els protagonistes, per això, som aquí, i ho hem de celebrar. Sou la promoció 2019 de l’escola Ponent.

Molts de vosaltres veu començar a l’escola Ponent a P3, i d’altres us heu anat incorporant curs rere curs. Han transcorregut 9 anys, entre corredisses als passadissos, jocs al pati i a l’hort de l’escola, bones lectures a la biblioteca, classes magistrals a l’aula, bones estones a la sala d’informàtica i a l’aula de música. Vosaltres, junt amb la resta de la comunitat educativa, escriviu la història d’aquesta gran família que és l’escola Ponent.

En aquell llunyà P3, van començar l’escola nenes i nens molt petites i petits que no aixecaven ni un metre del terra, i mireu ara!! Ja sou nois i noies, i per cert, molt ben plantats!! Feu molt de goig.

Ara comença una nova etapa. Segur que esteu farts i fartes de sentir que a casa i a l’escola us diuen “ara començarà la feina dura, ja veuràs a l’institut”. Però vaja no feu massa cas, comença una nova etapa on s’obren nous horitzons, i el més important de tot és emprendre aquest nou repte amb molta il·lusió, com sempre heu fet!!

Esperem de tot cor que tingueu molts encerts i que els vostres somnis es compleixin. Moltes felicitats a tots i totes!!

Moltes gràcies a tota la comunitat educativa de l’escola Ponent.