Últim dia de curs!!!

Aquest matí, l’escola s’ha omplert d’alegria i complicitat per celebrar l’últim dia del curs escolar amb una jornada plena d’activitats especials. Tots els nens i nenes han participat en una gran gimcana organitzada per tot el centre, en la qual han pogut gaudir, jugar i compartir moments únics amb companys i companyes de totes les edats.
Al acabar la gimcana, la diversió ha continuat a la pista amb una gran ruixada d’aigua per refrescar-nos. Primer ha estat el torn dels més menuts d’infantil i, tot seguit, els nens i nenes de primària han agafat el relleu de la remullada.
Després de l’aigua, cada classe ha celebrat un esmorzar de germanor. Ha estat un moment per compartir menjar, rialles i records del curs que s’acaba, tot creant un ambient de convivència molt especial. Com a punt dolç i refrescant de la jornada, tots i totes hem gaudit d’un gelat que ha posat el toc final perfecte a la celebració.
Aquesta festa de comiat ens ha permès acomiadar el curs d’una manera divertida i emotiva, estant tots i totes junts i juntes. Ara toca descansar i carregar energies per tornar amb il·lusió el curs vinent.
Bon estiu!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>