Aquest mes de març, els nens i nenes de 5è de Primària han estat els protagonistes d’un projecte molt especial en commemoració del Dia Internacional de la Dona. A través de tot el treball fer a l’aula s’ha creat una representació teatral. Han volgut transmetre la importància de la igualtat de gènere i el reconeixement del paper de les dones al llarg de la història.
La primera actuació va tenir lloc el dijous 6 de març a l’escola, on els companys i companyes de diferents cursos van poder gaudir de l’obra i reflexionar sobre el missatge que es volia transmetre. L’emoció i l’entusiasme de l’alumnat es van fer evidents en cada escena, mostrant tot el treball que hi havia darrere d’aquest projecte.
Però l’experiència no s’ha quedat només a l’escola! Avui, dilluns 10 de març, els i les alumnes de 5è han sortit a representar l’obra en diferents espais de Granollers, portant així el seu missatge de reivindicació i empoderament més enllà de les aules. Aquesta ha estat una experiència molt enriquidora per a tots i totes, ja que han pogut compartir la seva veu amb la comunitat i contribuir a la sensibilització sobre aquesta causa tan important.
Des de l’escola, felicitem tots els nens i nenes de 5è per la seva implicació i esforç en aquest projecte i agraïm la col·laboració de totes les persones que han fet possible aquesta iniciativa. Continuem treballant per una societat més justa i igualitària!





