Benvolgudes famílies,
Avui 13 de febrer els nens i les nenes de 3r hem anat a la Fundació Mona, a Riudellots de la Selva. És un centre de recuperació de primats que han estat maltractats i/o abandonats i esclavitzats en circs, espectacles, anuncis a la televisió o en cases particulars. Aquí hi viuran per sempre i ben cuidats.
En un primer moment hem pogut veure una presentació que ens ha explicat una mica què són els primats. Hem pogut escoltar quines són les seves característiques, i ens hem adonat que els éssers humans també ho som. Seguidament hem anat a visitar les instal·lacions. Hem observat com expressen els sentiments segons si estan tristos, contents, o enfadats: per exemple si riuen, és perquè estan nerviosos… Després hem anat a una pineda mot bonica a dinar i jugar abans de tornar a l’escola. Hem jugat molt tots junts.
Al següent article, podreu veure totes les fotografies amb el codi que les tutores us han fet arribar pel Classroom i per l’email.








