La Festa de la Música a l’escola

Aquest curs hem gaudit d’una Festa de la Música amb molt ritme!

El dimecres 22 de novembre, diada de Santa Cecília, patrona dels músics, hem organitzat un espectacle per a tot l’alumnat i famílies que ens han volgut acompanyar.

Kike Cuadros, de la companyia Percuriositat, ens va oferir una actuació plena de ritme que va permetre conèixer i veure en viu la percussió corporal. A mode de ritme, el Kike ens ha ensenyat a fer percussió amb una taula, gots, el djembé, la caixa… i hem pogut col·laborar fent percussió corporal amb ell!

Un espectacle sonor que tot l’alumnat de l’escola ha gaudit a la pista de l’escola, amb aquelles famílies que ens han volgut acompanyar.

A més, aquesta proposta ha servit per recordar la importància de la música a les escoles, perquè la música ens fa sentir, ens fa ser creatius, ens fa sensible…i sobretot, perquè la música és l’art que ens emociona!

Aquí podeu veure una mostra de l’actuació: ÀLBUM DE FOTOGRAFIES DE LA FESTA DE LA MÚSICA 2017