Festa de la tardor a l’escola

Durant la darrera setmana d’octubre, l’escola s’ha engalanat per rebre l’arribada de la tardor!

S’han creat núvols amb gotes de colors de la tardor, s’han penjat uns paraigües ben originals i una paradeta de fruits de la tardor amb codis qr per esbrinar les caraterístiques principals i fer uns jocs interactius.

Divendres 29 d’octubre vam celebrar la festa a l’escola. Al matí, tot l’alumnat va confeccionar la seva cistella per recollir les castanyes cuites. A la tarda, en dos torns, vam sortir a la pista de l’escola per menjar les castanyes, cantar i ballar una cançó i rebre la visita espectacular de la Castanyera Roquera!!!

Una jornada que va permetre tornar a poder comptar amb les famílies a l’escola, encara que en una petita estona, vam aconseguir tornar a recuperar la màgia i emoció de retrobar-nos plegats!

Pots veure un recull de la festa en aquest àlbum:

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES: Festa de la Tardor 21-22