Comencem la ràdio escolar: POMPEU FM

Avui divendres hem iniciat el projecte de ràdio escolar: POMPEU FM!!

Com ja sabeu, tots els divendres gravem el programa de ràdio que prepara un grup-classe.

Cada aula pot decidir quines seran les seccions i les novetats o notícies que portaran al seu guió del programa. Els divendres ho gravem a l’espai de ràdio de l’escola i es publica a la web de l’escola (menú dret – Programes 2021-2022). També trobareu un àlbum de fotos amb els participants de cada divendres.

És un projecte englobat a l’àmbit lingüístic que té una gran acceptació per part de l’alumnat!!!!

Encara no el podem escoltar en directe per la megafonia del centre (degut als diferents horaris d’entrades i sortides) però podeu escoltar-lo a la web: CLICA AQUÍ