PLANETA DE LA CULTURA

En aquest planeta, l’alumnat experimenta el pas per diferents èpoques històriques a través de diversos símbols de la cultura universal i que per entendre qualsevol obra d’art no n’hi ha prou amb estudiar-la, sinó que cal observar l’entorn, la cultura des de la que ha estat feta. L’art pot esdevenir un camí de coneixement de la diversitat cultural.

A partir de diferents obres d’art, el planeta de la Cultura planteja preguntes, utilitzant estratègies de cerca de dades i analitzant resultats perquè l’alumnat trobi respostes.

Per fer el procés de les diferents propostes i conquerir aquest planeta, els infants han de superar múltiples activitats a partir de les diferents propostes, sent molt important la creativitat del nen/a al final de cada activitat.