Projectes del nom de la classe a Educació infantil.

Fa més d’ un mes que hem iniciat el curs i hem engegat moltes activitats. Una d’elles és el projecte del nom de la classe. Cada aula ha escollit un nom sobre el que ens farem preguntes.

A través d’activitats experimentals, plàstiques i petits racons anirem donant resposta a les inquietuds dels propis infants per descobrir més coses sobre el nom de la nostra classe. Els temes escollits són: Els lleons i les lleones, les vaques, els cangurs, l’arc de Sant Martí, els i les detectius i la platja.

Amb l’ajuda dels pares i mares, tot aportant materials i experiències, farem un projecte més proper i motivador.

Moltes gràcies

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *