IV Campionat Escolar d’Atletisme 2023

Benvolgudes famílies,

El passat dissabte 18 de març, uns 50 atletes de la Mise vam tornar a gaudir de la festa de l’esport, a les pistes d’atletisme, organitzada per Sport Canet amb el suport de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Canet de Mar.

Va ser un matí molt enriquidor, en el que grans i mitjans de l’escola vam treballar com un gran equip, ens vam animar i ens vam recolzar en les diferents proves, de resistència i salt de longitud, per aconseguir superar els nostres reptes.

Gràcies a tot l’alumnat, a les seves famílies i al personal de l’escola per fer-ho possible, ha estat un plaer acompanyar-vos en aquesta experiència, SOU GENIALS !!!

EQUIP SOM MISE, GAUDIM FENT ESPORT