II Jornades Esportives Interescolars Canet de Mar 2023

El passat dijous 1 de juny, a les instal·lacions del camp de futbol municipal i a les de l’escola Misericòrdia, els nens i nenes de sisè de les escoles de primària del nostre poble, Turó de Drac, Fedac Canet, Fedac Yglesias i la Mise vam celebrar un dia d’activitat física en el que va practicar sis esports diferents, 3 de tradicionals (futbol, bàsquet i hoquei) i 3 d’alternatius (datchball, colpbol i pitxi).

Aquestes jornades tenien com a objectiu fomentar un bon vincle entre l’alumnat de sisè abans de fer el pas a l’institut i que millor manera que amb la pràctica esportiva, fomentant uns bons hàbits saludables.

En total van participar 158 alumnes que van ser barrejats per formar els 12 equips, en els que hi havia nens i nenes de tots els grups classe de les diferents escoles.

Des de la nostra escola es va oferir diferents peces de fruita que els nens i nens van anar menjant durant tot el matí.

A les 13 h es va fer l’entrega de diplomes per part de l’ajuntament, i tot seguit vam dinar plegats.

Després de dinar vam tenir una part més lliure en la que ens vam organitzar per dur a terme diferents activitats.

Com a conclusió, cal dir que va ser un dia genial, en el que alumnat i mestres vam gaudir moltíssim, i ben segur per molts haurà estat una experiència inoblidable.

EQUIP SOM MISE, GAUDIM FENT ESPORT !!!