Avui dijous 21 de febrer hi ha convocada una jornada de vaga general i mobilització. Us informem que acollint-se al seu dret laboral hi pot haver mestres que facin vaga. Cal, doncs, que estigueu informats que no hi haurà activitat lectiva amb normalitat i es compliran els serveis mínims establerts per el Departament d’Ensenyament.

Pares i mares ens acompanyen a fer ambients d’aprenentatge

El curs passat a l’escola vam iniciar al cicle d’educació infantil els ambients d’aprenentatge.

els ambients d’aprenentatge representen una organització on l’infant es converteix en el constructor del seu propi aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys explorant amb llibertat segons els seus interessos i motivacions. És ell qui pren les decisions i cerca les seves pròpies estratègies per trobar les solucions davant de reptes i situacions que s’anirà trobant i l’adult es presenta com un guia i observador.” (“Currículum i orientacions d’educació infantil. Segon cicle. Departament d’ensenyament. Generalitat de Catalunya”)

Aquest canvi ha suposat incorporar  una manera enriquidora de poder assolir noves experiències que ajuden en el procés d’aprenentatge dels infants i en el que tots els/les alumnes del cicle es relacionen i aprenen els uns dels/les altres.

El dijous a la tarda tots/es els/les alumnes d’educació infantil fan ambients i el passat 7 de febrer vam convidar a les famílies a compartir aquesta experiència amb nosaltres.

Agraïm a totes les famílies la vostra participació!!!

Fotos dels ambients

11 de Febrer dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència

Avui hem tingut un parell de xerrades de dones que fan Ciència.

La Doctora Sílvia Pujals Riatós (doctorada en Química Orgànica a la Universitat de Barcelona en el camp de l’alliberació de fàrmacs) ens ha parlat sobre que és Ciència, que fan els i les que fan investigació, perquè ha triat ser científica i com hi gaudeix.

L’Alina Granda, mare de l’escola, hem experimentat sobre la conductivitat.

Aquí us hi deixem algunes de les fotos

Apadrinament Lector

Aquest curs hem iniciat l’activitat d’apadrinament lector.
Un cop al mes tenim una setmana dedicada a l’apadrinament lector on es realitzen diferents activitats amb l’objectiu d’encomanar el gust per la lectura.
Es tracta d’una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades pels alumnes de tercer… Llegeix més»

Consell Escolar 2018-19

Volem donar la benvinguda als nous membres del Consell Escolar
Què és el consell escolar? El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Corresponen al consell escolar les funcions establertes a la Llei 12/2009, de… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar 2018

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.
El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local i altres… Llegeix més»

OBRES A L’ESCOLA!

Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos que ja tenim data d’inici de les obres de millora de l’accessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques de l’escola que es faran a la part de davant de tot l’edifici i al pati.
Les obres començaran el dimecres 31 d’octubre