NOVETATS PREINSCRIPCIONS CURS 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem la publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 07/05/2021

LLISTA BAREM Definitiu ORDENAT 7MAIG2021

RECORDEU Per a qualsevol dubte truqueu al  telèfon 93 7941887  i també a l’adreça a8015302@xtec.cat deixant-nos el nom i número de telèfon.

DANSA EN VIU

Aquest matí a l’escola hem gaudit de la capsula artístico pedagògica “dansa en viu”  presentada pel “Ballet Juvenil Ensemble” de Canet de Mar.

Alumnat de 2n curs del Programa de Formació Pre-professional de L’Ensemble Centre de Dansa, integrants del Ballet Juvenil ensemble han fet una mostra de les tres especialitats acadèmiques: la dansa clàssica, la contemporània i la dansa espanyola.

Ens ha alegrat molt veure un dels antics alumnes de l’escola Asier que ens ha mostrat els seus avenços en el món de la dansa.

Per primera vegada després de molt de temps, hem tingut l’oportunitat de poder compartir un espectacle artístic junts al pati  (mantenint les mesures COVID) i tothom hem agraït aquest retrobament.

Agraïm aquesta col·laboració i esperem poder recuperar poc a poc aquest moments tan enriquidors.

Final de Curs 2019-2020

Us desitgem un estiu tranquil en el que pugueu gaudir de les petites alegries del dia a dia.
Benvolgudes famílies,
Avui acomiadem el curs 2019-2020; i aquest no és un comiat com el dels altres anys; junts/es, compartint la festa que cada curs preparem amb tanta il·lusió i… Llegeix més»