amb les piles carregades

per seguir educant per un nou món!

3a_Xocolatada Solidària_2020

TACA’T PEL CÀNCER INFANTIL

Enguany, ens hem afegit a les ampes  de les escoles i dels instituts de Canet per organitzar la XOCOLATADA SOLIDÀRIA, el dia de la rúa infantil de carnaval. Aquest any compta també amb la col·laboració de diverses entitats del poble, a qui volem expressar el nostre agraïment.

Com ja sabeu, aquesta és una campanya  per recaptar fons per la recerca del càncer infantil, que es duu a terme a l’hospital Sant Joan de Déu.

La xocolatada tindrà lloc el 21 de febrer en acabar la rua de carnestoltes de les escoles (a partir de les 16:30h), a la Plaça Universitat.

A partir de la setmana vinent (del  10 al 19 de febrer) farem venda anticipada de tickets a secretaria. Hem establert un donatiu mínim de 2,50 €, l’import obtingut es destinarà íntegrament a aquesta causa i s’ingressarà directament en un compte de titularitat d’aquest hospital.

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració !
Més informació a: http://www.xocolatadasolidaria.org

Dia de la Pau i la No Violència_DENIP

El 30 de gener a l’Escola Misericòrdia celebrem el dia de la Pau i la no violència.
Els/les alumnes de l’escola Misericòrdia compartim junts/es el nostre desig d’un món millor.
Després de reflexionar a les aules sobre el significat de la Pau i la no violència en el nostre dia a dia, què podem fer nosaltres, com aportar el nostre granet de sorra per poder fer del nostre món un lloc on poder conviure amb harmonia i respecte… hem triat les frases més significatives de referents de la lluita en favor de la “pau”.
Al matí petits, mitjans i grans hem baixat al pati on després d’escoltar els missatges de pau triats per cada classe hem compartit plegats les ganes de construir una societat on la pau i la no violència en siguin un referent i junts/es hem cantat “el món seria molt millor”.
Compartim avui un desig de pau i construïm dia a dia el camí cap amb la convivència, cooperació i respecte.

Cantata de Nadal 2019

BON NADAL

FOTOS DIMECRES FOTOS DIJOUS
videos Dimecres 18
Videos Dijous 19

FOMENTEM EL GUST PER LA LECTURA!!!

“Entre les pàgines d’un llibre s’amaguen un munt de personatges màgics, misteriosos, divertits, trapelles, valents… que ens donen l’oportunitat de viure aventures inoblidables.”
Us deixem una petita mostra dels treballs lectors dels/les i de les creacions artístiques que els alumnes de 4t han realitzat.

Deures d’estiu 6è_2019

Benvolgudes famílies de 6è,
Els vostres fills i filles durant les vacances d’estiu han de fer algunes activitats  que us podeu descarregar d’aquesta pàgina web de l’escola.
Hi ha un dossier amb les activitats de les àrees de llengua catalana, castellana, anglesa i matemàtiques. Hem procurat… Llegeix més»