Deures d’estiu_2019

Benvolgudes famílies,

S’ha acabat el curs i ara arriben les esperades vacances d’estiu. Donat que l’últim trimestre ha estat molt diferent,  tot i estar de vacances, us fem arribar un llistat d’activitats que podeu fer durant l’estiu per acabar de consolidar els aprenentatges.

Deures infantil

De 1r a 5è_Deures Estiu Primària

6è Carta Deures d’Estiu i DOSSIER de treball 6è Deures Estiu _CATALA-CASTELLA-ANGLES-MATES  (Lliurar dossier al tutor de 1r d’ESO)

Bones vacances!

L’equip docent.

LLISTAT ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE / ALUMNES EN LLISTA D’ESPERA

Benvinguts a l’escola!

LLISTAT ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE_ GEDAC 7JULIOL2020

LLISTAT ALUMNES EN LLISTA ESPERA_ 7JULIOL2020

LLISTAT PREINSCRITS-CENTRE ASSIGNAT GEDAC 7JULIOL2020

Període de matriculació ………………………………………. 13 al 17 Juliol
Documentació que cal adjuntar per completar la Matrícula:
4 fotos del/de la nen/a
Comprovant pagament (ingrés c/c “la Caixa”) (Quota Material)
Full dades Bancàries degudament emplenat
El DNI/NIE renovat amb l’adreça informada, si no es va poder presentar amb la sol·licitud de preinscripció

LListat de llibres i materials per als i les alumnes.

Concert de l’alumnat de 1r ESO_Lluís Domènech_ESCRIUREM

L’alumnat de 1r d’ESO ha passat el curs muntant cançons de flauta amb la il·lusió de poder-les interpretar a les Escoles de primària al voltant de Sant Jordi com hem fet cada any.

Aquest final de curs, però, tot ha resultat diferent, sorprenent i inesperat. No obstant això no hem deixat mai de fer música i, tancats cadascú a casa seva, entre tots, hem muntat aquesta cançó que ha estat tot un èxit compartit durant la pandèmia: “Escriurem”, de Miki Núñez. L’enviem a les escoles amb la intenció d’acomiadar-nos i que gaudiu amb la música.

Ens agradaria que la pengéssiu al vostre web o que la féssiu arribar als vostres alumnes de 6è amb la nostra salutació.

Aquest és el nostre tancament de curs dedicat a les escoles, bon estiu a tothom!

Imma Oliveres
Cap del Departament d’Arts escèniques, Música i Dansa
Institut Lluís Domènech i Montaner
Canet de Mar

LLISTAT DE LLIBRES I MATERIALS CURS 2020-2021

LListat de llibres i materials per als i les alumnes.

ATENCIÓ:

Tot aquest material l’heu de portar a l’escola el dia de la reunió de famílies, la data se us informarà a inicis de setembre.

Educació Infantil

P3_Educació Infantil 3 Anys

P4_Educació Infantil 4 Anys

P5_Educació Infantil 5 Anys

Educació Primària

1r_Educació Primària_Llibres i Materials

2n_Educació Primària_Llibres i Materials.

3r_Educació Primària_Llibres i Materials.

4t_Educació Primària_Llibres i Materials.

5è_Educació Primària_Llibres i Materials.

6è_Educació Primària_Llibres i Materials.

Recordeu que el curs comença el 14 de setembre.

dc6Xd4dc9

Final de Curs 2019-2020

Us desitgem un estiu tranquil en el que pugueu gaudir de les petites alegries del dia a dia.
Benvolgudes famílies,
Avui acomiadem el curs 2019-2020; i aquest no és un comiat com el dels altres anys; junts/es, compartint la festa que cada curs preparem amb tanta il·lusió i… Llegeix més»

Les Aules de l’Escola

Cicle dels Petits
3-4-5 Anys

Cicle dels Mitjans
1r – 2n – 3r

Cicle dels Grans
4t – 5è – 6è

Hola a tots i totes!

Salutacions dels mestres des del confinament.

ENGLISH
1r – 2n

ENGLISH
3r – 4t

ENGLISH – Classroom
5è – 6è

EDUCACIÓ FÍSICA

Per tal de fer… Llegeix més»

Canal de Comunicació

Donat el tancament del centre us informem que si us heu de posar en contacte amb nosaltres per resoldre qualsevol dubte que tingueu o per informacions relacionades amb la preinscripció us heu d’adreçar vial mail a l’adreça electrònica:

a8015302@xtec.cat

També us demanem resteu atents/es als diferents canals de comunicació mail, web i twitter  ja que són les vies que utilitzarà l’escola per fer-vos arribar les informacions que vagin sorgint aquests dies.

És molt important seguir les indicacions del Departament de salut que podeu consultar en el següent enllaç:

Agraïm la vostra col·laboració.

2020_ Portes Obertes

DIUMENGE 8 DE MARÇ
10.45h XERRADA INFORMATIVA
11.30h VISITA A L’ESCOLA
ACTIVITATS DURANT TOT EL MATÍ
EXPOSICIÓ PROJECTES STEAM
DIJOUS 12 DE MARÇ
15.15h PORTES OBERTES D’AMBIENTS D’APRENENTATGE A ED. INFANTIL
Us hi esperem a tots/totes !

Avinguda Àngel Planet, s/n Tel. 93 794 18 87 a8015302@xtec.cat… Llegeix més»

2019-2020 CARNAVAL, RUA, FOTOS

Un any més el carnaval arriba a l’escola Misericòrdia.
Durant la setmana hem seguit les consignes que en Carnestoltes ens ha deixat… cares pintades, pijames, caps engalanats i ben disfressats/des!!!
El “Dijous llarder” el cicle de petits de l’escola han convidat als/les més grans de… Llegeix més»