Que res ni ningú

pensi per tu!

2018-2019_Fi de curs_Graduacions

Gràcies a tots; pares, mestres, alumnes, monitors i cuineres, personal d’administració i un gran etc…. Ara a gaudir de noves vivències i recordeu ens retrobem al setembre.

Us deixem aquí un recull de fotos de la Graduació d’E.d. Infantil i 6è de Primària, xeringada. Cliqueu sobre la foto per veure la resta.

més fotos

Deures d’estiu 6è_2019

Benvolgudes famílies de 6è,

Els vostres fills i filles durant les vacances d’estiu han de fer algunes activitats  que us podeu descarregar d’aquesta pàgina web de l’escola.

Hi ha un dossier amb les activitats de les àrees de llengua catalana, castellana, anglesa i matemàtiques. Hem procurat preparar unes activitats  que no els prenguin molt de temps perquè és important que dediquin temps a jugar, a anar a la platja o a la piscina, en bicicleta, al casal, estar amb la família i els amics, fer excursions, etc. Us aconsellem que els ajudeu a fer una bona planificació per fer compatible el temps d’esbarjo amb el de treball escolar.

Aquestes activitats les hem preparat el professorat de sisè en col·laboració amb el de primer d’ESO. En començar el curs escolar, l’alumnat haurà de lliurar els dossiers als/a les  tutors/es de 1r d’ESO i fer les presentacions orals a les hores de tutoria. Cal que tot l’alumnat faci les activitats. El professorat de primer d’ESO les tindrà en compte  a les valoracions del primer trimestre.

Que passeu unes bones vacances.

Dossier de treball: Activitats Estiu_18-19_CATALA-CASTELLA-ANGLES-MATES

Carta de la Direcció –  Deures d’Estiu 2018-19

Un nou cirerer per l’escola!

La iaia i la Laia Puigdefàbregas de 1r,  ens han regalat un cirerer per l’escola! Agraïm aquest detall!!!
Li buscarem un lloc i de ben segur en gaudirem petits i grans!!!
Moltes gràcies!
Cirerer
(Mercè Bastida)
Ets tu, florit cirerer
el signe de l’alegria,
que avances la primavera
tots els mitjans… Llegeix més»

2018-2019_L’institut Lluís Domènech i Montaner ens visita.

Aquest Dilluns 6 de maig, els alumnes de l’institut Lluís Domènech i Montaner, ens han representat el conte EL PATUFET (un Patufet molt divertit!) i els alumnes de 1r d’ESO (entre ells molts ex-alumnes de la nostra escola) ens han ofert un extraordinari concert, acabat amb ball.

GRÀCIES, HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

Aquí teniu algunes de les imatges.