UNA MICA D’HISTÒRIA…

LES NOSTRES ARRELS!!!

L’Escola Misericòrdia hereva de les Escoles Nacionals i de l’Escola de la Vila ha estat garant de l’escola pública en el poble de Canet de Mar en la seva llarga història.

Des d’aquells locals, a mitjans del segle XIX, que iniciaven l’escolarització obligatòria dels infants del poble entre 6 i 9 anys, fins al dia d’avui s’ha escrit un llarg camí.

El 14 d’octubre de 1974 és un dia clau en la trajectòria de l’escola, aquell  va ser un dia de festa, una nombrosa comitiva deixava enrere les antigues instal·lacions per iniciar la seva història en que aquest emplaçament entre el mar i la muntanya que ens acull dia rere dia.

Envoltats de natura ha anat creixent adaptant-se als nous temps, amb nous espais, noves metodologies, en un món canviant, immers de nous reptes, tecnologies… però amb l’objectiu de sempre d’acompanyar i donar als nens i nenes les eines que els permetin ser futurs ciutadans feliços, responsables i lliures, capaços de resoldre els reptes de la seva vida.

Ahir, avui i demà sempre al costat dels infants en el camí de fer-se grans.