Pares i mares ens acompanyen a fer ambients d’aprenentatge

El curs passat a l’escola vam iniciar al cicle d’educació infantil els ambients d’aprenentatge.

els ambients d’aprenentatge representen una organització on l’infant es converteix en el constructor del seu propi aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys explorant amb llibertat segons els seus interessos i motivacions. És ell qui pren les decisions i cerca les seves pròpies estratègies per trobar les solucions davant de reptes i situacions que s’anirà trobant i l’adult es presenta com un guia i observador.” (“Currículum i orientacions d’educació infantil. Segon cicle. Departament d’ensenyament. Generalitat de Catalunya”)

Aquest canvi ha suposat incorporar  una manera enriquidora de poder assolir noves experiències que ajuden en el procés d’aprenentatge dels infants i en el que tots els/les alumnes del cicle es relacionen i aprenen els uns dels/les altres.

El dijous a la tarda tots/es els/les alumnes d’educació infantil fan ambients i el passat 7 de febrer vam convidar a les famílies a compartir aquesta experiència amb nosaltres.

Agraïm a totes les famílies la vostra participació!!!

Fotos dels ambients