2018-2019_Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència

El departament d’Educació, des del programa d’innovació STEAMcat, juntament amb la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació, engeguen aquest any una iniciativa nova en el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència (11 de febrer).

Enguany, 100 dones científiques i tecnòlogues, que estan treballant en recerca o en indústria, aniran a 100 centres de tota Catalunya a parlar de la seva feina i de la seva experiència als/les alumnes de 6è de primària.
“Microscopia de super resolució: trencant les lleis de la física per veure més enllà del que és possible”.

Com a escola pensem que aquesta iniciativa és prou enriquidora com per poder-la fer extensiva a la resta de l’escola i és el motiu pel que us demanem la vostra col·laboració.
Ens agradaria trobar dones que puguin explicar la seva experiència, preferentment, en el món científic, tecnològic, d’enginyeria, matemàtica /io artístic a diferents edats o cursos de l’escola. Es tractaria de fer una petita xerrada, explicació, o ensenyar el que feu en el món laboral per poder donar visibilitat a la importància de la dona en diferents àmbits.
Si esteu interessades us podeu posar en contacte amb el/la tutor/a dels/les vostres fills/es fins el dijous 7 com molt tard; en cas de poder venir un altre dia de la setmana ho podem coordinar.

Us animem a participar!!! Moltes gràcies.