Día de la Pau i la no Violència_2019

El 30 de gener celebrem el dia de la Pau i la no violència.

Els/les alumnes de l’escola Misericòrdia plasmem els nostres somnis per un món millor en el nostre Arbre dels Desitjos.
Durant la setmana passada vam reflexionar a les aules sobre el que vol dir la Pau i la no violència en el nostre dia a dia; què podem fer nosaltres, com aportar el nostre granet de sorra per poder fer del món un lloc on tots/es convivim amb harmonia i respecte… i ho hem volgut escriure i deixar-ho en un lloc ben visible per tothom, el nostre pati. per que la Pau es construeix dia a dia, la no violència es porta a dintre durant tot l’any i sempre n’hem de fer memòria.

“L’ull per ull deixa tot el món cec”.

Mohandas Gandhi

més fotos