Compromís

Programa de reutilització de llibres 2016-17

El pare/mare de l’alumne/a …………………………………………………………………………………., de …………… curs, participa del programa de reutilització de llibres de text en els termes següents:

1. Estar al corrent del pagament de la quota de material del centre del curs actual.
  2. Cedir al centre els llibres requerits el curs actual (2015-16). (1)
  3. Signar l’actual document d’adhesió al projecte (un per cada alumne/a), acceptant així un compromís amb aquest.
  4. Pagar la quota d’adhesió al programa (25 €).

Cada família es compromet a:

1. Folrar els llibres nous.
  2. Que el seu fill/a conservi els llibres en bon estat de text fent-ne revisions.
  3. Retornar els llibres al finalitzar el curs escolar o al marxar del centre.
  4. Reposar el llibre o llibres que el seu fill/a hagi perdut o n’hagi fet un ús indegut.

L’escola es compromet a:

1. Fer un treball de sensibilització a le classes perquè els/les alumnes tinguin cura dels llibres.
  2. Disposar pel curs 2016-2017 d’un lot de llibres del Programa de reutilització de llibres del centre, que estigui en raonable estat de conservació, pel seu fill/a, sempre que es mantingui l’abonament de la quota anual i es respecti la totalitat de compromisos del present document.
  • Llibres que s’han de cedir al centre:
SEGON TERCER QUART CINQUÈ
LECTURA CATALÀ MATEMÀTIQUES MATEMÀTIQUES MATEMÀTIQUES
LECTURA CASTELLÀ LECTURA CATALÀ LECTURA CATALÀ LLENGUA CATALANA
LECTURA CASTELLÀ LECTURA CASTELLÀ LLENGUA CASTELLANA
CONEIX. DEL MEDI
LECTURA

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *