ACOLLIDA DIGITAL FAMÍLIES

WEB de l’escola

El centre disposa d’un web amb la informació pública. S’hi poden trobar informacions fixes de caire oficial com el PEC, NOFC,… i d’altres que es va modificant com les beques, matriculació, etc. segons el període del curs escolar. També hi trobareu publicada la informació de l’AMPA i del menjador que es revisen periòdicament.

L’equip docent de l’escola és l’ encarregat de publicar els articles a la pàgina web de les diferents activitats que es van fent durant el curs.

Aquest web està realitzat aprofitant el servei nodes que ofereix el Departament d’Educació.

• Instragram

És la Xarxa Social que fa servir l’escola per compartir imatges i vídeos d’activitats puntuals que es realitzen al centre.

Ens trobaràs com a @escolaelsangels

• Dinantia

Dinantia és la plataforma de comunicació web i mòbil dirigida a escoles, professors, pares i alumnes que utilitza el nostre centre.

Quan el centre envia un missatge, el rebràs en forma de notificació push (igual que reps un WhatsApp) en el telèfon mòbil o tablet on tinguis instal·lada l’ aplicació. Rebre i enviar missatges no et suposarà ningun tipus de cost, i descarregar l’aplicació és gratuït.

Dinantia permet enviar arxius adjunts juntament amb els missatges. El teu centre et podrà enviar informes, imatges, vídeos, documents, etc., que tu podràs veure, imprimir, enviar o compartir. Tu també podràs enviar missatges. Això resulta útil a l’hora de justificar una absència, signar un document, etc.

L’escola et podrà enviar missatges perquè puguis autoritzar sortides escolars i pagar-les, concertar reunions, confirmar i justificar les absències del teu fill, et podrà fer enquestes d’opinió anònimes, etc.

A més, les autoritzacions signades des de Dinantia tenen validesa legal.

Descàrrega gratuïta de l’app

Descarregar l’aplicació no suposa ningun cost, i la pots instal·lar a mòbil i tablet. Fins i tot pots instal·lar-la amb un únic compte en diversos dispositius.

Descárgate Dinantia para Android en Google Play

Descárgate Dinantia para iPhone en la Apple Store

• Google Workspace

L’Escola Els Àngels, per tal de poder garantir al màxim la competència digital del nostre alumnat, disposa dels serveis gratuïts de Google Workspace, i així anar adequant les metodologies de treball a les noves tecnologies que ens ofereix el món digital.

La nostra escola ha anat implementant per a tot l’alumnat, aquesta plataforma com a eina de treball complementari per a diverses matèries, a través d’aquesta suite (drive, docs, presentacions, fulls de càlcul, meet, youtube, …)

També és l’eina de comunicació i treball en cas de confinament.

Una de les eines que ens ofereix GSuite és Google Classroom que, donada la situació en la que ens trobem en l’actualitat, ens obre una porta digital per connectar tota la comunitat educativa en un entorn àgil, motivador i molt entenedor.

Per tal d’assegurar que no es farà cap ús indegut d’aquest servei, us adjuntem el Reglament d’ús general de Google Workspace, per tenir-lo ben present:

• Les famílies hauran de firmar una autorització i acceptar les condicions d’ús del compte dels/les alumnes.
  • És responsabilitat de les famílies vetllar pel bon ús del compte.
  • Cap família podrà utilitzar el compte dels seus/ves fills/es en activitats alienes a l’escola.

Tots els alumnes hauran de tenir obligatòriament l’autorització d’ús dels serveis per part dels seus responsables legals. Aquesta té una validesa anual, i es renovarà cada curs.