Educació integral

Durant el curs escolar l’equip de mestres organitza juntament amb la col.col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona i d’altres entitats privades tallers sobre diferents eixos transversals:

Fer salut mola! (àrea de servei de promoció de la salut de l’Ajuntament de Tarragona)

L’alumnat d’educació primària participa dels tallers de promoció de la salut: higiene bucodental, alimentació saludable, fotoprotecció solar, activitat física i canvis puberals.

El Tren de la coeducació (Ajuntament de Tarragona)

Programa de sensibilització i prevenció educativa de resolució de conflictes i igualtat de gènere dirigit a l’alumnat de cicle superior.

Aquest programa es porta a terme paral·lelament amb la implementació dels materials didàctics de l’Edu i la Ka que es treballen a 5è a les hores de tutoria.

Higiene bucodental