Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat aquests recursos
- Enquesta al professorat i a les famílies: la participació del professorat ha estat del 70,45% i la de les famílies del 51,07%. Per determinar les preguntes, s’han analitzat els ítems del pla TAC.
- Valoració dels resultats de l’enquesta en un claustre.
- Sistema d’indicadors que el centre ja recull anualment.
Conclusions de la diagnosi
- El curs 2022-23 entra en vigor la nova llei educativa i en conseqüència s’ha de generar el desplegament de la competència digital de l’alumnat segons aquesta.
- Encara que en cursos superiors es fa servir l’EVA per realitzar activitats complementàries (de suport o ampliació) es creu oportú que es porti també a terme en altres cursos inferiors.
- Ampliació del treball col·laboratiu a través de les tecnologies digitals emprant l’entorn EVA (Classroom).
- Foment de l’ús de l’EVA implementant formació al claustre per tal de millorar la seva competència digital.
- Hi ha una demanda de formació en millora de les competències digitals per part del claustre.
- Les famílies consideren que l’eina de comunicació amb el centre és entenedora i pràctica.
- La majoria de famílies disposen de dispositius perquè els seus fills/es puguin fer tasques acadèmiques.
- Es considera que s’han de revisar els protocols d’acollida del professorat vinculats a l’Estratègia Digital de Centre.
Resultats d’enquestes
Enquesta famílies
Enquesta docents