1. DIAGNOSI

Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat aquests recursos
  • Enquesta al professorat i a les famílies: la participació del professorat ha estat del 70,45% i la de les famílies del 51,07%. Per determinar les preguntes, s’han analitzat els ítems del pla TAC.
  • Valoració dels resultats de l’enquesta en un claustre.
  • Sistema d’indicadors que el centre ja recull anualment.
Conclusions de la diagnosi
  • El curs 2022-23 entra en vigor la nova llei educativa i en conseqüència s’ha de generar el desplegament de la competència digital de l’alumnat segons aquesta.
  • Encara que en cursos superiors es fa servir l’EVA per realitzar activitats complementàries (de suport o ampliació) es creu oportú que es porti també a terme en altres cursos inferiors.
  • Ampliació del treball col·laboratiu a través de les tecnologies digitals emprant l’entorn EVA (Classroom).
  • Foment de l’ús de l’EVA implementant formació al claustre per tal de millorar la seva competència digital.
  • Hi ha una demanda de formació en millora de les competències digitals per part del claustre.
  • Les famílies consideren que l’eina de comunicació amb el centre és entenedora i pràctica.
  • La majoria de famílies disposen de dispositius perquè els seus fills/es puguin fer tasques acadèmiques.
  • Es considera que s’han de revisar els protocols d’acollida del professorat vinculats a l’Estratègia Digital de Centre.
Resultats d’enquestes

Enquesta famílies

Enquesta docents