Final de curs I4

La classe dels Lleons i les Mulasses han gaudit molt d’aquesta última setmana d’escola!
Hem anat a visitar les atraccions de la Fira del Barri, fent una passejada ben divertida i
compartint moltes activitats amb els companys i companyes d’I5.

També, vam passar un matí refrescant fent jocs d’aigua al pati, una manera
fantàstica de combatre la calor i passar-ho d’allò més bé!

L’últim dia del curs vam celebrar una festa de comiat amb tots els nens i nenes d’Educació Infantil,
compartint un pica-pica i molta música per ballar i gaudir plegats.

A continuació, podeu visualitzar les imatges d’aquests últims dies:

https://photos.app.goo.gl/ay9LvjrFHhaBxgqt6