CULTURA DIGITAL DE CENTRE

En aquest apartat es recullen tots els documents del centre que fan referència a aspectes de la cultura digital. D’aquesta manera, es pot tenir una visió completa de l’assoliment d’aquesta cultura pel que fa a centre.
  • Plataforma digital

El centre disposa d’un domini G Suite for Education propi. D’aquesta manera, alumnat, professorat, personal i d’administració disposen d’un usuari @escolaelsangels.cat.

Tot el professorat i l’alumnat de 3r a 6è disposarà d’un usuari que consistirà en: ” nom + cognom” @escolaelsangels.cat.

La Direcció del centre proporcionarà als tutors legals una autorització perquè l’alumnat en pugui fer ús en les activitats escolars.

• Documentació

El centre organitza tota la documentació en unitats compartides. Aquestes unitats es comparteixen exclusivament amb grups, de tal manera que en tot moment es controla qui té accés a la informació.

En aquestes carpetes hi ha tota la resta d’informació que necessita el centre. Des de la documentació oficial (PEC, NOFC, projecte de direcció, etc), passant per llistes d’alumnes i fins i tot informes d’avaluació de cada un dels alumnes.

• Comunicació

PORTAL WEB

El centre disposa d’un web amb la informació pública. S’hi poden trobar informacions estàtiques, que es revisen periòdicament (documentació, claustre, dates del curs, etc.) i articles dinàmics sobre el que va succeint al centre dia a dia.

Aquest web està realitzat aprofitant el servei nodes que ofereix el Departament d’Educació.

COMUNICACIONS AMB LES FAMÍLIES

Totes les informacions amb les famílies es realitzaran per un dels següents canals:

• per Dinantia
  • per correu electrònic, exclusivament amb l’adreça que el centre ha subministrat a cada família.
  • per telèfon, als indicats per la família en els fulls de renovació de matrícula.
  • en persona, amb cita prèvia.

EIX

El centre disposa d’un entorn virtual d’aprenentatge “EVA” del domini G Suite for Education anomenat Classroom que incorpora eines per compartir recursos, per fer seguiment del progrés de l’alumnat i fomenta el treball col·laboratiu. Google Classroom: cómo usar la app

XARXES SOCIALS

El centre disposa d’Instagram amb el nom d’usuari @escolaelsangels