PORTES OBERTES 2021

Organitzem jornades de portes obertes per tal que pugueu conèixer la nostra escola. Es tracta de fer un recorregut pels nostres espais i que pugueu conèixer el nostre Projecte Educatiu, qui som i com treballem.

Donat el context actual de la pandèmia per Covid-19 no podrem dur a terme jornades de portes obertes presencials en gran grup. Per donar-vos a conèixer el nostre projecte educatiu farem visites en petit grup, la distància entre persones de nuclis familiars diferents serà de 1,5 metres, us de mascareta durant tota la visita, s’ha de fer un rentat de mans amb gel hidroalcohòlic,… podeu consultat la  informació sobre mesures de seguretat.

Si la situació epidemiològica no ho permet, seran sessions virtuals on us explicarem el funcionament del dia a dia de l’escola, així com diferents projectes i activitats que fem al centre.

El calendari de les visites en petit grup seran:

27 de febrer al matí.

De l’1 al 5 de març a partir de les 17h.

En aquest formulari podeu deixar-nos les vostres dades i us trucarem o escriurem per concertar la visita en el dia que millor us vagi.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb nosaltres:

Fixe: 93 692 21 70 / 93 592 06 15

Mòbil: 622 465 414