BENEFICIS COOPERATIVITY

Els alumnes de 5è A han lliurat a Creu Roja els beneficis del seu projecte de la Cooperativa Cooperativity.
Creu Roja Cerdanyola-Montcada-Ripollet ha agraït a l’alumnat que hagin pensat amb ells, dins de la iniciativa CuEme.
L’objectiu de l’entitat és l’atenció a persones en situació… Llegeix més»

SANT JORDI 2021

Jocs Florals
Com cada any el dia de Sant Jordi lliurem els premis als guanyadors dels Jocs Florals, aquest any hem fet els I Jocs Florals oberts a la població i el guanyador ha sigut en Jordi Jorba que va compartir el… Llegeix més»

CONTES DIFERENTS

Amb motiu de Sant Jordi, aquesta setmana la cançó que sona és “Contes diferents”, una cançó que ha gravat l’alumnat de sisè!

Amb “contes diferents” tenim ganes de reflexionar sobre la importància dels contes a l’hora de crear un món lliure de discriminació. I és que… Llegeix més»

JOCS FLORALS 2021

Fem Sant Jordi, fem barri, fem escola!
Aquest any hem decidit anar un pas més enllà: incloure les famílies, els amics, la gent del barri (o de tot Cerdanyola) en aquesta gran festa que és Sant Jordi. Podeu consultar les bases clicant… Llegeix més»

UN BOSC DE SENTITS

Aquest any l’alumnat de l’escola ha treballat al voltant del Projecte… Un bosc de sentits!
Ha estat un treball col·laboratiu per part de tot l’alumnat i tots els professionals del centre: les mestres van crear l’estructura de dos arbres immensos, a Infantil van pintar i preparar… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 2021/2022

Del 15 al 24 de març de 2021: presentació de sol·licituds

És molt important respectar les dates, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran totes les prioritat que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir la plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una… Llegeix més»

PORTES OBERTES 2021

Organitzem jornades de portes obertes per tal que pugueu conèixer la nostra escola. Es tracta de fer un recorregut pels nostres espais i que pugueu conèixer el nostre Projecte Educatiu, qui som i com treballem.
Donat el context actual de la pandèmia per Covid-19 no… Llegeix més»

CARNAVAL 2021

Benvolgudes famílies;
Com ja sabeu, el dia 11 de febrer farem un esmorzar celebrant el Dijous Gras. La tradició per aquest dia és menjar un entrepà de botifarra d’ou o de truita, o coca de llardons.
El divendres dia 12, l’alumnat pot venir disfressat… Llegeix més»

RECITAL DE POEMES

Aquí us deixem un recull dels poemes recitats per l’alumnat, esperem poder tornar a fer el recital de poemes tots plegats, com hem anat fent aquests últims anys.
Gaudiu de les festes de Nadal, ens retrobem amb la mateixa il·lusió de sempre l’11 de gener.
BONES FESTES!

OLAF VISITA L’ALUMNAT DEL MENJADOR

Olaf, l’entranyable ninot de neu que acompanya a Elsa i Anna en les aventures de ‘Frozen’, ha vingut a visitar als alumnes del menjador, junts han passat una bona estona. Aquí us deixem un recull de fotos del moment.

TELÈFON MÒBIL DE L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Per agilitzar i facilitar la comunicació escola i famílies el centre ha comprat un telèfon mòbil. A partir d’ara us enviarem les comunicacions a través d’un canal de Telegram, us recomanem que instal·leu l’aplicació als vostres mòbils per poder rebre les diferents informacions de… Llegeix més»

EXPLOSIÓ DE COLORS

El confinament ens va portar a un final de curs estrany. En tornar al setembre vam decidir fer un mural per reflectir les males emocions i desprès DESTRUIR-LO per convertir-lo en una EXPLOSIÓ DE COLOR que ara guarneix la nostra escola. El mural l’hem substituït… Llegeix més»

APARCABICIS I APARCAPATINETS

Ja tenim a l’escola l’aparcabicis i l’aparcapatinets que ens ha posat l’Ajuntament. A partir de divendres 27 els alumnes ja els deixaran allà, recordeu que han de portar cadenat per aparcar-los.

REUNIONS FAMÍILIES

Benvolgudes famílies.
Properament celebrarem les reunions de tutoria amb les famílies. Us recordem que les reunions seran per videoconferència.  En el correu que us vam enviar el divendres 18 trobareu els enllaços per accedir a les reunions.
DATA I HORA DE LES REUNIONS

CICLE

EDUCACIÓ INFANTIL

Dijous, 24 de… Llegeix més»

PLA D’OBERTURA CURS 2020/2021

El Pla d’obertura de centre, ha estat revisat i actualitzat durant la primera setmana de setembre. S’ha aprovat en el Consell Escolar celebrat el 8 de setembre  i s’ha presentat a les famílies el 9 de setembre.
Enllaç al Pla [+]
El Punt… Llegeix més»

QUADERNS CURS 2020/2021

Benvolgudes famílies,