CARNAVAL 2021

Benvolgudes famílies;

Com ja sabeu, el dia 11 de febrer farem un esmorzar celebrant el Dijous Gras. La tradició per aquest dia és menjar un entrepà de botifarra d’ou o de truita, o coca de llardons.

El divendres dia 12, l’alumnat pot venir disfressat a la tarda. Els alumnes que es queden al menjador poden portar la disfressa al matí i se la posaran desprès de dinar.

A la tarda sortirem una estona al pati, cada grup estable estarà al lloc assignat aquesta setmana. Us informem que per evitar contagis de Covid 19 no us poseu a la tanca per veure els infants.

No es poden portar espases o armes de joguina, així com qualsevol altre objecte que es pugui considerar perillós.

Gràcies per la vostra col·laboració

LA COMISSIÓ DE FESTES ENS DEIXA AQUESTES CONSIGNES