PREINSCRIPCIÓ CURS 2021/2022

Del 15 al 24 de març de 2021: presentació de sol·licituds

És molt important respectar les dates, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran totes les prioritat que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir la plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D’aquesta manera s’estableix l’ordre d’accés a les places de cada centre.

25 i 26 de març de 2021: presentació de documentació

Aquests dies es pot presentar la documentació acreditativa que justifica les prioritats de cada alumne o alumna.

Barem definitiu [+]

GUIA PER A LA PREINSCRIPCIÓ
Oferta del centre [+]

Com a novetat, aquest any les famílies haureu de fer el procés de preinscripció de manera telemàtica al web preinscripcio.gencat.cat