Producte final de les plantes a 3r

Cada 2-3 dies hem continuat anant a veure la nostra planta per poder omplir el diari de creixement de la planta.

Paral·lelament, hem treballat els paisatges i la seva descripció. Hem diferenciat entre paisatge de costa, de muntanya i de ciutat. Hem detectat els diferents elements que hi havien (pont, riu, muntanya, cases, arbres, cotxes…) i els hem ubicat dins del paisatge (al fons, a la dreta, a l’esquerra, al voltant…). També hem treballat els adjectius per poder definir i explicar amb més detall com era cadascun d’aquests elements. Finalment, vam fer la descripció d’un paisatge individualment.

Per acabar la situació d’aprenentatge de les plantes, per grups, vam passar el nostre diari de la planta al Canva per després fer una exposició a la resta de companys i companyes de la classe.

Si voleu veure les fotografies, cliqueu aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>