Com són els hàbits saludables de l’escola? – 1r

A 1r hem iniciat una nova situació d’aprenentatge i ens hem proposat un nou repte: Conèixer quins són els hàbits saludables de l’escola.

Per fer-ho necessitem ser experts sobre els hàbits saludables. Per començar vam aprendre la diferència entre accions saludables i no saludables a partir d’una conversa grupal i una activitat, en la que en petits grups havien de classificar les imatges segons si són saludables o no.

Tot seguit vam aprendre com tenir una bona higiene de mans i vam decidir fer uns cartells amb els passos a seguir, on cada grup havia de fer una fotografia del seu pas i una breu descripció.

També vam aprendre sobre la higiene bucodental a partir d’uns vídeos i un Edpuzzle fent ús dels Chromebooks. Un cop teníem tota la informació ens vam organitzar en tres grups d’expert. Cada grup havia de seleccionar les imatges del seu cartell: Com ens hem de rentar les dents?, consells per rentar-se les dents, quan ens hem de rentar les dents?

Finalment, cada grup d’expert va fer una presentació del seu cartell per tal d’informar a la resta de companys/es.

Feu clic a sobre de la imatge per veure les imatges.