INICIEM LES MOBILITATS DEL PROJECTE ERASMUS+ KA121 ALASVO A LES AÇORES

Des del Centre de Recursos Vallès Oriental I coordinen un projecte Erasmus+ de consorci anomenat Active Leaders for Active Students in the Vallès Oriental I (KA121-ALASVO) amb set escoles de la zona: La Torreta i Mogent de La Roca del Vallès, Pereanton, Salvador Llobet i Ferrer i Guàrdia de Granollers, Els Quatre Vents de Canovelles i Guerau de Liost de Les Franqueses del Vallès. Aquest projecte forma part de l’acreditació Erasmus+ concedida al CRP VOI.

La propera setmana iniciem les mobilitats d’aprenentatge per observació (job shadowing) a dues escoles europees en el marc del programa Erasmus+ KA121 ALASVO. L’Anna Serrano, de l’escola La Torreta de La Roca del Vallès, i la Núria Altimires, de l’escola Els Quatre Vents de Canovelles, passaran una setmana a l’Escola Basica Integrada Francisco Ferreira Grummond de l’illa Terceira de les Açores (Portugal).

Serà una setmana molt intensa per les nostres mestres on participaran i faran observació de diferents classes de primària i educació infantil, aprendran sobre els diferents sistemes educatius i sobre l’organització i gestió dels centres.

Terceira Illa (Açores)