Entre muntanyes, mars i ciutats

L’alumnat de 2n d’educació primària ha començat una nova situació d’aprenentatge titulada “Paisatges”, un projecte que els permetrà descobrir la diversitat d’entorns que ens envolten i la importància de tenir-ne cura.

Al llarg de les pròximes setmanes, els nens i nenes exploraran diferents tipus de paisatges —de muntanya, de costa, d’interior, rurals i urbans— i aprendran a identificar-ne les característiques principals. A més, reflexionaran sobre com l’acció humana pot transformar aquests espais i quines mesures podem adoptar per protegir-los.

Aquesta situació d’aprenentatge també connecta amb diversos Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), especialment l’Acció pel clima, la Vida d’ecosistemes terrestres i la Vida submarina. Mitjançant activitats pràctiques, converses i petits projectes, l’alumnat prendrà consciència de la importància de preservar el nostre planeta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>