Colònies al Castell de Fluvià

Aquest dimarts i dimecres els infants de la classe de p5 han pogut gaudir de les seves primeres colònies. Han experimentat el que és estar fora de casa amb els seus companys i companyes gaudint de la seva companyia i vivint experiències que només es poden viure passant tantes hores junts. Han estat dos dies molt intensos on han pogut fer un circuit d’aventures, han estat en contacte amb animals de la granja i han realitzat una pista americana. A més a més, de les estones de joc lliure on han gaudit moltíssim.

Durant aquests dos dies, han compartit molts moments i han gaudit d’una experiència única com són les colònies. Per veure totes les fotografies, cliqueu a la imatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>