A 3r treballem el municipi

Els i les alumnes de tercer estem immersos aquests dies en una nova situació d’aprenentatge dedicada a conèixer i descobrir millor el nostre municipi: La Roca del Vallès.

Hem començat investigant a internet per situar-lo correctament al mapa. També hem buscat quants habitants hi viuen, hem observat amb atenció el nostre escut municipal i hem descobert alguns dels indrets més emblemàtics i d’interès del poble.

Per veure les fotografies de l’activitat, heu d’accedir a la carpeta “FOTOS I VÍDEOS ESCOLA LA TORRETA” compartida a través del correu electrònic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>