3r – Entrevista a l’alcaldessa de la Roca del Vallès

Els nens i nenes de 3r estem treballant la situació d’aprenentatge: Què en sabem de la Roca del Vallès? Ja fa dies que estem descobrint i aprenent moltes coses del nostre municipi com per exemple, la història, els monuments, les festes, els nuclis… Però qui s’encarrega de que tot funcioni correctament? Doncs també vam descobrir que l’alcalde o alcaldessa i els seus regidors i regidores ajuden a que el nostre poble vagi millorant. Però qui és l’alcaldessa de la Roca del Vallès? Vam veure que la Marta Pujol va ser la més votada per ser la nostra alcaldessa i ens van sorgir bastantes preguntes. Què fa en el seu dia a dia? Li agrada el que fa? És difícil? Com va aconseguir els regidors? Què fa La Roca per estalviar aigua? I per no contaminar tant? Podria fer de la nostra escola un institut escola? Podríem anar a la piscina municipal en algun curs escolar?

Amb totes aquestes preguntes i algunes més, vam anar presencialment a fer-li una entrevista a l’alcaldessa. També vam fer-li algunes propostes com la necessitat d’arreglar les voreres o fer una petita biblioteca a La Torreta. Després de l’entrevista, vam poder parlar amb els Policies Locals i ens van explicar tot el que portaven i perquè ho portaven. Vam veure el seu cotxe per dins i també les seves oficines i ens van explicar moltes curiositats sobre la seva feina.

Si voleu veure les imatges, cliqueu aquí.