PRIMER MATÍ DE DECORACIÓ I CASTANYADA

Avui 31 d’octubre hem gaudit d’una jornada molt especial.

Al matí hem celebrat el primer de matí de decoració del curs 19-20. Com ja fa anys, durant aquesta jornada els alumnes de tota l’escola ens barregem per grups i tenim l’oportunitat de treballar amb altres nens i nenes per guarnir l’escola. És una activitat que ens encanta! Enguany però, hem canviat la temàtica i ens hem centrat en el tema de l’any, què és el MAR. Com podeu veure a les fotos l’entrada de l’escola ha quedat espectacular entre els colors vius i les fantàstiques obres d’art que s’han fet a les diferents aules.

Durant la tarda hem celebrat La Castanyada de la mà d’uns presentadors que han estat immillorables. Els alumnes de 3r han anat presentant cada un dels grups amb grans tocs d’humor que han fet molt divertida la festa. Totes i cada una de les danses relacionades amb la tardor han estat meravelloses.

Durant la festa també s’ha lliurat el premi a la guanyadora del concurs de mòbils del mar. Tot i que tots els mòbils són preciosos i la votació ha estat molt ajustada, la guanyadora ha estat la Lara Garrigós de P5. Moltes felicitats!

Volem aprofitar per tornar a agrair tota l’ajuda que hem rebut per part dels pares i les mares que han vingut a col·laborar amb l’escola. Moltes gràcies!

Per veure el vídeo del matí feu clic aquí.

Per veure les fotos del matí feu clic aquí.

Per veure les fotos de la tarda feu clic aquí.

Per veure el vídeo de les danses i la presentació de la tarda feu clic aquí.