Eleccions al Consell Escolar

Aquest curs hem de renovar i constituir el Consell Escolar de l’Escola, per aquest motiu es convoquen les eleccions. Us recordem alguns terminis d’interès:

El dia 5 de novembre es va publicar el cens electoral, mireu si les vostres dades són correctes, sinó podeu reclamar del dia 6 al 9 de novembre.

Fins el dia 16 de novembre qualsevol pare/mare pot presentar la seva candidatura, ANIMEU-VOS! Ens calen un mínim de tres persones. Podeu passar a buscar els impresos per secretaria.

El dia 9 de novembre a les 10h, a la biblioteca de l’escola, es farà un sorteig entre tots els pares/pares per a designar els vocals de la mesa electoral.

El dia 30 de novembre de 9 a 16:30h, podreu venir a votar els vostres representants al Consell Escolar.

Recordeu, si voleu una escola participativa, on la vostra opinió se senti…

PRESENTEU LA VOSTRA CANDIDATURA!

I VENIU A VOTAR!

CARTELL INFORMATIU ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 18-19