SdA 2 Animals marins I5

A la classe d’I5 hem iniciat la nostra nova Situació d’Aprenentatge: Animals marins. Per començar aquest projecte tan emocionant, hem llegit el conte El peix Irisat, una història preciosa que ens parla de la importància de compartir i de l’amistat. Els nens i nenes han gaudit molt descobrint els personatges i comentant com se sentia el peix Irisat al llarg del conte.

Després de la lectura, ens hem inspirat en el protagonista per fer una manualitat amb fang. Cada infant ha modelat el seu propi peix marí, afegint-hi textures i detalls únics. Ha estat una activitat plena de creativitat, experimentació i, sobretot, molta il·lusió!

A poc a poc, anirem aprenent més coses sobre els animals que viuen al fons del mar i descobrint tot el que s’amaga sota les onades.

Per veure les fotografies de l’activitat, heu d’accedir a la carpeta “FOTOS I VÍDEOS ESCOLA LA TORRETA” compartida a través del correu electrònic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>