Aquests dies els nens i nenes de 1r hem anat descobrint diferents aspectes sobre la Casa.
Primer de tot vam parlar sobre els membres de la família que vivien a la nostra casa i vam acabar fent el dibuix d’aquesta. En descobrir la unitat familiar vam voler anar més enllà i vam fer una llista de tots els membres de la família. Ho vam fer en tres idiomes, català, castellà i anglès.
Seguidament, a partir d’un vídeo vam analitzar que dins d’una casa hi ha diferents espais i ens va semblar molt important conèixer i veure quines funcions té cada espai. A més a més, vam parlar de les normes que hi trobem a cada espai de la casa: Dormitori, sala d’estar, lavabo, cuina… i entre tots i totes vam escollir i escriure les més importants.
Per acabar vam jugar a diferents jocs com ara el memory, el dubble, relacionar paraules amb imatges, joc de les paraules… A més de divertir-nos molt, ens va a ajudar a poder repassar tot el vocabulari treballat al llarg d’aquests dies!
Per veure les imatges, cliqueu aquí.

