RESULTAT SEMIFINAL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dia 18 de març el Jurat del Servei Educatiu del Segrià, va emetre el veredicte declarant finalista del XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta a la Semifinal del Segrià a l’alumna de 4rt “LAIA MORENO” en la categoria de Grumets Vermells. MOLTES FELICITATS!!!!!
Us posem l’enllaç on trobareu el resultat de la Semifinal del Segrià del XVIII Certamen de Lectura en veu alta. Així mateix, hi trobareu la presentació de la Semifinal del Segrià on veureu l’alumnat participant de cada categoria.
Aquest matí la LAIA MORENO ha rebut de part del CRP del Segrià el diploma i un llibre obsequi per la seva participació.
Us informem que la Final territorial serà presencial i tindrà lloc el divendres, 6 de maig, a la Sala 2 de l’Auditori Enric Granados, de Lleida.
COMISSIÓ DE BIBLIOTECA

ENGLISH WEEK: DISCOVERING SCOTLAND

Dear families,

During the last week all the students from kindergarten to 6th grade have been realizing special English activities related to Scotland.
In kindergarten, the students have learned about The Loch Ness monster, Scottish dances and physical games. In addition, we have seen some stories in English recorded by English families from the school.

In primary, they have seen an English movie and they have learned about some aspects of Scottish culture like The Loch Ness monster, the castles, food, the flag, etc. They have also learned a Scottish dance called Ceilidh dancing and they have participated in a Marathon with 3 activities: Magic, fundance, and an escape room.

The English teachers: Roser, Sílvia, Ana and Lídia

Estimades famílies,

Durant la setmana passada, l’alumnat des d’educació infantil fins a 6è de primària ha estat realitzant activitats especials en anglès relacionades amb Escòcia.
A infantil han après sobre el monstre del llac Ness i sobre balls i jocs escocesos. També han vist contes en anglès gravats per famílies angleses de l’escola.
A primària han vist una pel·lícula en anglès i han après sobre diferents aspectes de la cultura escocesa com el monstre del llac Ness, els castells, menjars, la bandera, etc. A més a més, han après sobre un ball escocès anomenat “Ceilidh” i han participat en una Marató d’activitats en anglès: màgia, ball i escape room.

Les mestres d’anglès: Roser, Sílvia, Ana and Lídia

AEM Femení

L’escola La Mitjana treballa aquest any 2021- 2022 el projecte interdisciplinari sobre les dones de proximitat, sobre les dones importants i referents de les nostres terres: Dones km 0.
El departament d’educació física, en col·laboració amb les tutores i l’equip directiu, ha convidat a diverses jugadores… Llegeix més»

DENIP. Dia escolar de la No-violència i la Pau

Els infants de l’escola han participat en la celebració del Dia escolar de la No-violència i la Pau. Cada nivell ha realitzat activitats plàstiques, musicals, lectures i de recerca, relacionades amb la pau, la igualtat, l’amistat i drets dels infants, entre d’altres. Tot i que aquest dia és un dia molt especial, i a més commemorem la mort de Mahatma Gandhi, no oblidem que continuem treballant aquests valors cada dia,  i que formen part de la nostra manera de veure l’educació i la vida. Hem reflexionat sobre els problemes actuals que tenim actualment al món per aprendre a donar les millors solucions.

Aquí teniu el recull de les activitats.


EL CLUB DE LECTURA NO PARA DE LLEGIR

Hola a tothom! El nostre club de lectura no deixa mai de llegir.
Aquest 2n trimestre hem fet canvis en els grups i també en les lectures.

El grup de 6è: La Íngrid, el Pau, la Maria i el Sergi, llegirem “El bosc encantat”.
El grup de 5è: La Vera, la Lila, l’Ainara, l’Hajar, el Cesc, la Júlia, l’Eloy ,el Rayane i la Maria llegirem “El diari secret i perdut de… la pitjor caçadora de dinasaures del món”.
El grup de 4t: La Lola, la Melina, la Maria, la Nora, la Gabriela, l’Ainhara, l’Ian, l’Adrià i la Israa llegirem “El pitjor vampir del món”.

Tenim moltes ganes de començar i compartir amb els companys i companyes les nostres lectures.

 

GUANYADORS I GUANYADORES DEL CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest any el nostre centre torna a participar en el Certamen de Lectura en veu alta en la categoria de Grumets vermells pels alumnes de 4t de primària i, Grumets verds, pels alumnes de 5è de primària. Més informació : lecturaenveualta

Cada categoria ha treballat un llibre determinat. Els Grumets vermells, el llibre “La veïna més dolenta de totes les veïnes” de Jordi Sierra i Fabra i, els Grumets verds, el llibre “Estimat monstre” de Lluís Prats.

El passat dijous i divendres vam celebrar el Certamen de Lectura en veu alta a la nostra escola per elegir els/les representants que participaran en aquest certamen.

Avui dimecres 22 s’han lliurat els premis als guanyadors/es:

Categoria Grumets vermells:

  • GUANYADORA: LAIA MORENO .
  • Semifinalista: KÈNIA OGBONNA

Categoria Grumets verd:

  • GUANYADOR: ÉRIC MORENO
  • Semifinalista: ÀLEX BOIXADERA

A la nostra escola també hem creat la categoria que premia l’esforç i el treball. Els/les guanyadors/es són:

  • LINA HAMZA
  • DANIEL TRULLOLS

Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores i a tots i totes els que heu participat en aquesta edició.

Bones festes!!!

Comissió de Biblioteca

Cliqueu en aquest enllaç per a veure les fotos

 

 

US DESITGEM UNES BONES FESTES!


 

SVB a l’escola La Mitjana

Els alumnes del 5è i 6è han treballat aquesta setmana la maniobra de RCP (reanimació cardio pulmonar ) i la posició lateral de seguretat. Ser responsables en la detecció de segons quines situacions difícils i saber actuar en conseqüència és un dels objectius per tal de treballar aquests continguts. Tanmateix reaccionar i sobretot trucar al   112  en cas d’emergència és un valor afegit que els alumnes han de saber.

L’aplicació del SVB a nivell curricular suposa un compromís de centre des dels departaments i els docents que l’apliquen a l’aula.

És un treball ben coordinat amb els mestres de l’institut i amb la comissió de SVB de Lleida que  recomana que dins un mateix centre s’estableixin bé dins quines matèries i àmbits es decideix executar el currículum del SVB per tal de donar la millor continuïtat dels continguts.