RESULTAT SEMIFINAL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dia 18 de març el Jurat del Servei Educatiu del Segrià, va emetre el veredicte declarant finalista del XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta a la Semifinal del Segrià a l’alumna de 4rt “LAIA MORENO” en la categoria de Grumets Vermells. MOLTES FELICITATS!!!!!
Us posem l’enllaç on trobareu el resultat de la Semifinal del Segrià del XVIII Certamen de Lectura en veu alta. Així mateix, hi trobareu la presentació de la Semifinal del Segrià on veureu l’alumnat participant de cada categoria.
Aquest matí la LAIA MORENO ha rebut de part del CRP del Segrià el diploma i un llibre obsequi per la seva participació.
Us informem que la Final territorial serà presencial i tindrà lloc el divendres, 6 de maig, a la Sala 2 de l’Auditori Enric Granados, de Lleida.
COMISSIÓ DE BIBLIOTECA