GUANYADORS I GUANYADORES DEL CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest any el nostre centre torna a participar en el Certamen de Lectura en veu alta en la categoria de Grumets vermells pels alumnes de 4t de primària i, Grumets verds, pels alumnes de 5è de primària. Més informació : lecturaenveualta

Cada categoria ha treballat un llibre determinat. Els Grumets vermells, el llibre “La veïna més dolenta de totes les veïnes” de Jordi Sierra i Fabra i, els Grumets verds, el llibre “Estimat monstre” de Lluís Prats.

El passat dijous i divendres vam celebrar el Certamen de Lectura en veu alta a la nostra escola per elegir els/les representants que participaran en aquest certamen.

Avui dimecres 22 s’han lliurat els premis als guanyadors/es:

Categoria Grumets vermells:

• GUANYADORA: LAIA MORENO .
  • Semifinalista: KÈNIA OGBONNA

Categoria Grumets verd:

• GUANYADOR: ÉRIC MORENO
  • Semifinalista: ÀLEX BOIXADERA

A la nostra escola també hem creat la categoria que premia l’esforç i el treball. Els/les guanyadors/es són:

• LINA HAMZA
  • DANIEL TRULLOLS

Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores i a tots i totes els que heu participat en aquesta edició.

Bones festes!!!

Comissió de Biblioteca

Cliqueu en aquest enllaç per a veure les fotos

1. Sílvia Filella

Moltes felicitats a totes i tots! La lectura és un bon hàbit.
    Estic molt contenta perquè tres de les alumnes guanyadores han estat alumnes meves a infantil!
    Felicitats Laia, Kènia i Lina!!!