Code week

Del 10 al 25 d’octubre s’ha celebrat la Setmana Europea del Codi. Aquesta iniciativa té com a objectiu apropar la programació als infants d’una manera divertida i interessant. Aquest curs, l’escola va presentar l’iniciativa “programem a tots els nivells” que va ser acceptada pels organitzadors de l’event.

A partir d’aquest moment s’ens va atorgar el segell d’organitzadors i vam sortir al mapa d’activitats. Al llarg d’aquests dies els alumnes de l’escola han realitzat diferents activitats de programació mitjançant aplicacions com l’Scratch, el Botlogic o el Code. org. També han utilitzat jocs “unplugged” per programar sense dispositius. Tal i com es veu a les imatges, els alumnes han gaudit molt de les activitats i la proposta ha estat tot un èxit.

Després de veure les evidències, els organitzadors de la Setmana Europea del Codi, ens han concedit un diploma de participació avalat pels seus ambaixadors.