DENIP. Dia escolar de la No-violència i la Pau

Els infants de l’escola han participat en la celebració del Dia escolar de la No-violència i la Pau. Cada nivell ha realitzat activitats plàstiques, musicals, lectures i de recerca, relacionades amb la pau, la igualtat, l’amistat i drets dels infants, entre d’altres. Tot i que aquest dia és un dia molt especial, i a més commemorem la mort de Mahatma Gandhi, no oblidem que continuem treballant aquests valors cada dia,  i que formen part de la nostra manera de veure l’educació i la vida. Hem reflexionat sobre els problemes actuals que tenim actualment al món per aprendre a donar les millors solucions.

Aquí teniu el recull de les activitats.