SVB a l’escola La Mitjana

Els alumnes del 5è i 6è han treballat aquesta setmana la maniobra de RCP (reanimació cardio pulmonar ) i la posició lateral de seguretat. Ser responsables en la detecció de segons quines situacions difícils i saber actuar en conseqüència és un dels objectius per tal de treballar aquests continguts. Tanmateix reaccionar i sobretot trucar al   112  en cas d’emergència és un valor afegit que els alumnes han de saber.

L’aplicació del SVB a nivell curricular suposa un compromís de centre des dels departaments i els docents que l’apliquen a l’aula.

És un treball ben coordinat amb els mestres de l’institut i amb la comissió de SVB de Lleida que  recomana que dins un mateix centre s’estableixin bé dins quines matèries i àmbits es decideix executar el currículum del SVB per tal de donar la millor continuïtat dels continguts.