CARNAVAL 2020

Et deixem l’enllaç del Programa de Carnaval 2020

• El proper dijous 20 de febrer, a la tarda, celebrarem el Dijous Gras. Les i els alumnes podran venir disfressats al seu gust. Hi haurà desfilada de disfresses i xocolatada. La xocolata que es donarà a l’escola estarà adaptada a les diferents necessitats. No es podrà consumir cap altra cosa portada de casa. Les famílies estan convidades a la desfilada dels alumnes i a la xocolatada.
  • El divendres 21 de febrer al matí, a partir de les 10h., hi haurà la Rua de Carnaval amb la resta dels centres educatius de Badia del Vallès, Desfilarem amb les disfresses fetes a l’escola. A les 11:15h, a les classes i als patis de l’escola, tindrem diferents activitats lúdiques de Carnaval per als alumnes. Les classes acabaran a les 13h i el menjador a les 15h.
  • El dilluns dia 24 de febrer és FESTIU a tots els centres educatius de la població.