SALUT A LES ESCOLES

Bon dia famílies de tercer.

El dimecres i el dijous les nostres classes han rebut la visita de la Priscila Fernández, fisioterapeuta i mare de dos alumnes de la nostra escola.

Ens ha presentat el programa “Salut a les escoles” Aquest programa té com a objectiu explicar de manera entenedora i lúdica la importància de l’activitat física i el moviment per tenir una bona salut i com el sedentarisme i la  inactivitat afecten negativament al nosatre cos.

Hem vist també que no tot és culpa del pes de la motxilla i la  importància d’adquirir uns hàbits de vida més actius i saludables.

Estem molt agraïts i agraïdes a la Priscila, hem après molt de les seves experiències i de ben segur que aplicarem els bons consells que ens ha donat.

Aquí teniu un recull fotogràfic d’aquesta xerrada👇👇👇

SALUT A LES ESCOLES

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *