PARTICIPEM AL TORNEIG DE LA FUNDACIÓ CRUYFF

El passat dijous 20 d’abril va tenir lloc al Cruyff Court de la nostra localitat el Torneig 6vs6 “SALID Y DISFRUTAD”, organitzat per la pròpia Fundació Johan Cruyff.

En una tarda apassionant els alumnes de 6è de l’escola van participar amb cinc equips que van fer un magnífic paper, aconseguint el subcampionat en una de les categories.

Aquest torneig, organitzat per la Fundació Cruyff, promou els hàbits saludables, la pràctica d’activitat física i valors de respecte i treball en equip, es per això que nosaltres no podíem faltar.

A continuació trobareu algunes FOTOGRAFIES.