P4 Itinerari de la tardor.

El dilluns 8 de novembre els nens i les nenes de P4 vam anar d’excursió a Vall d’Horta. Estàvem molt il·lusionats i il·lusionades!

Vam gaudir moltíssim, a més a més ens van explicar moltes coses referents als animals del bosc, als bolets.

També vam fer un joc de pistes divertidíssim!

Si voleu veure un recull d’alguns moments de l’excursió  a continuació trobareu el grup, podeu clicar al següent l’enllaç:

P4 A

P4 B

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut