JORNADA DE LA PAU

Aquest divendres dia 29 de gener a l’escola hem fet la Jornada de la Pau. És una jornada que es porta a terme a tota l’escola, des de P3 fins a 6è i dins de les actuacions A.V.A.C.

Enguany ha estat diferent als altres cursos. Enlloc de fer l’organització internivells, amb la participació de tota la comunitat educativa i acabant fent una gran fotografia de grup al pati, hem fet una Jornada de la Pau per grups bombolla i amb una actuació conjunta, l’atrapa-somnis. Totes i tots n’hem gaudit i après molt.

Si en voleu saber més, aneu al menú d’aquesta pàgina, a festes de l’escola i allà hi trobareu el recull de la Jornada.